24.06.2020
În data de 22.06.2020, în intervalul orar 11.00 – 12.00, a avut loc la sediul Asociației GAL Carei pentru Coeziune Socială, din str. Progresului nr. 28, Carei, întâlnirea cu membrii Comisiei de selecție a fișelor de proiecte a GAL Carei, în vederea selectării fișelor de proiecte depuse ca urmare a lansării apelului POR/GALCAREI/2020/9/1/OS9.1, corespunzător Intervenției #4 POR – Creare / reabilitare / modernizare spații publice urbane, Măsura 2, Întărirea coeziunii între locuitorii din ZUM și zonele funcționale aferente, lansat în data de 24 februarie 2020.
În conformitate cu Procedura de Evaluare și Selecție a Asociației GAL Carei, cu participarea unui reprezentant ADR Nord-Vest, membrii Comisiei de Selecție au fost informați de către echipa operativă a GAL Carei asupra tuturor datelor referitoare la fișa de proiect înregistrată la Secretariatul GAL Carei, în data de 09.04.2020. Ca urmare a analizei Grilelor de verificare CAE, a Grilelor de verificare aferente eligibilității tehnico-financiare (ETF), a Raportului de vizită la fața locului și listei proiectelor propuse spre finanțare, documente elaborate și transmise de către experții evaluatori, membrii Comisiei au aprobat selecția proiectului ale cărui date principale sunt:
Nr. apel: POR/GALCAREI/2020/9/1/OS9.1
Măsură: M2/ Întărirea coeziunii între locuitorii din ZUM și zonele funcționale aferente
Intervenție: I4/POR – Creare/ reabilitare/ modernizare spații publice urbane, din cadrul Strategiei de Dezvoltare Locală a Municipiului Carei
Nr. de înregistrare: 101, Data: 09.04.2020
Numele solicitantului: UAT Municipiul Carei
Adresa solicitantului: str. 1 Decembrie 1918, nr. 40, loc. Carei, jud. Satu Mare, cod poștal 445100
Titlul proiectului: REAMENAJARE LOC DE JOACĂ ÎN PARCUL DENDROLOGIC CAREI
Valoarea nerambursabilă a investiției este: 282.714,25 RON, reprezentând 59.500,00 EURO
Valoarea totală a investiției: 544.481,60 RON, reprezentând 114.591,52 EURO.
Punctaj obținut conform evaluării ETF: 97 puncte
Aici puteți consulta raportul de selecție realizat conform procedurii.